| Rama | Aluminium |
| Wielkość kół | 28" |
| Widelec | Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa 1 1/2" - 1 1/8" OverDrive z kompozytu węglowego, mocowanie hamulców FlatMount, oś 12/100mm |
| Kierownica | GIANT Contact XR Ergo-Control, 31.8mm |
| Wspornik kierownicy | GIANT Sport, 31,8mm, 6°, alu. |
| Wspornik Siodła | GIANT D-Fuse, alu. |
| Siodło | NOWE Giant Approach |
| Manetki | Shimano Sora, 2x9 |
| Przerzutka przednia | Shimano Sora |
| Przerzutka tylna | Shimano Sora |
| Hamulce | Tektro MD-C550, tarczowe mech. |
| Dźwignie hamulca | Shimano Sora |
| Kaseta/wolnobieg | Shimano CH-HG400, 11x34 |
| Łańcuch | KMC X9, Missing Link |
| Mechanizm Korbowy | FSA Vero Pro, 32/48 |
| Środek suportu | FSA MegaExo, press fit |
| Obręcze | GIANT S-X2 Disc, Tubeless, alu. |
| Piasty | GIANT Sport by FORMULA, oś 12mm |
| Opony | GIANT CrossCut AT 2, 700x38C, 60TPI, TubeLess |
| Waga | 10,28 kg |
| Dodatkowe wyposażenie | Zestaw Tubeless |
| Kolekcja | 2021 |
Giant Revolt 2
Jazda po szutrze nie dla wszystkich znaczy to samo. Czy jeździsz po drogach gruntowych, ścieżkach, szutrze czy po wszystkim po trochu, wyzwania pozostają takie same. Szukasz roweru, który pozwoli Ci być ponad tym wszystkim, zapewni Ci kontrolę i komfort podczas długich dni w siodle. Nowy Revolt daje Ci to wszystko. Ma lekką ramę z aluminium ALUXX i kompozytowy widelec, zaprojektowane, by zrównoważyć sztywność (zapewniającą wydajność) i amortyzację (zapewniającą komfort i kontrolę). Ma zintegrowane komponenty, takie jak aluminiowa sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse, by jeszcze lepiej tłumić wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c. Warto wspomnieć, że Revolt ma wiele wbudowanych rozwiązań, takich jak osłona rury dolnej X-Defender oraz system Smart Mount System (SMS) do mocowania bagażnika i błotnika, które pozwalają na niezapomniane przygody na szutrze.
Geometria do jazdy po szutrze zapewnia pozycję endurance i krótsze tylne widełki. Rezultat to precyzyjne prowadzenie, zwrotność i kontrola we wszystkich sytuacjach, od wspinaczek na pedałach po zjazdy wyboistymi gruntowymi drogami.
Nowa, innowacyjna kierownica Contact XR D-Fuse oraz sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez kompromisów w kwestii sztywności niezbędnej do agresywnej jazdy szosowej.Większy prześwit ramy na opony 45c o dużej objętości, pozwalające wygładzać nierówne drogi czy trasy szutrowe albo gruntowe.
Rama z aluminium ALUXX pozwala skutecznie wykorzystać siłę pedałowania przy zachowaniu wszechstronności, zapewniając płynną, szybką jazdę na zróżnicowanych nawierzchniach.
* Pola wymagane
lub Anuluj