Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
KROSS Esker 1.0 został przez nas wyposażony w osprzęt, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Dzięki szosowym przerzutkom Shimano Claris oraz korbie FSA Tempo udało nam się uzyskać napęd, który umożliwi szybką i bezproblemową jazdę w każdych warunkach. Osiem biegów wraz z dwurzędową korbą dają szeroki zakres przełożeń
KROSS Esker 2.0 to aluminiowa rama wykonana z aluminium superlite oraz takiż widelec. Do, i tak już komfortowego rozwiązania, dobraliśmy komponenty, które jeszcze bardziej poprawiają wygodę na bezdrożach. Jednym z nich jest szeroka kierownica z flarą (rozszerzająca się ku dołowi) pomagająca w zachowaniu kontroli nad rowerem w cięższych warunkach.
KROSS Esker 4.0 został stworzony po to, żeby bezpiecznie i komfortowo pomóc Ci dotrzeć do punktu docelowego. Niezależnie, czy jest to meta wyścigów takich jak Wisła 1200 czy zwykła przygoda w nieznane.
Kross Esker 6.0 została wykonany przy użyciu aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy
KROSS ESKER 7.0 Dzięki jednorzędowej korbie i kasecie oferującej 11 przełożeń napęd jest prosty w obsłudze. Dzięki temu pojęcia takie jak krzyżowanie łańcucha czy trymowanie przednią przerzutką nie będą zaprzątały Ci głowy. Hydrauliczne hamulce tarczowe z grupy Shimano GRX zapewniają dokładną modulację siły hamowania