Rama | Aluminium |
Wielkość kół | 29" |
Widelec | SR SUNTOUR XCR 32 AIR RLR |
Kierownica | ALUMINIUM 760 MM 35 |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 45MM/35/0° |
Wspornik Siodła | ALUMINIUM 45MM/35/0° |
Siodło | SELLE ROYAL COMFORT GROOVE |
Pedały | FP-917N |
Manetki | SHIMANO CUES U6000 |
Przerzutka przednia | BRAK |
Przerzutka tylna | SHIMANO CUES U6000 |
Hamulce | SHIMANO MT200 |
Dźwignie hamulca | SHIMANO MT200 |
Kaseta/wolnobieg | SHIMANO CUES LG400 |
Łańcuch | SHIMANO LG500 |
Mechanizm Korbowy | SHIMANO CUES U6000 32T/170MM |
Środek suportu | SHIMANO BB-MT501 |
Obręcze | KROSS ALUMINIUM 622X25 |
Piasty | SHIMANO DEORE TC500 |
Opony | SCHWALBE SMART SAM 29X2,35 |
Chwyty | PROPALM CERTAIN |
Waga | OK. 13,7 |
Kolekcja | 2024 |
KROSS Level 5.0 to rower górski, który może wprowadzić w kolarstwo górskie, a jednocześnie bez problemu posłuży jako rower do jazdy po mieście. Wyposażyliśmy go w sprawdzony osprzęt, przez co bez problemu będziesz mógł na nim spróbować swoich sił w pierwszych maratonach MTB, a także odnajdziesz się w mieście.
Świeża geometria to nie tylko płaski kąt główki czy niższy top tube. Nowa rama w KROSS Level 5.0 oferuje główkę ramy dostowaną do taperowanych rur sterowych i wewnętrznego prowadzenia przewodów. To także kompatybilność ze sztycami typu dropper, sztywne osie kół oraz miejsce na oponę o szerokości do 2,5 cala. Rozwiązania te gwarantują dopasowanie do najnowszych standardów i pełnię radości z jazdy XC - nie tylko podczas maratonów, ale także dowolnych single-tracków.
KROSS Level 5.0 to doskonały wybór dla każdego szukającego roweru uniwersalnego. Sprawdzony napęd Shimano z 11 przełożeniami zapewnia bezproblemową i tanią eksploatację. Tylna przerzutka z grupy Cues to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń również w trudniejszym terenie.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
* Pola wymagane
lub Anuluj