Rama | Aluminium |
Widelec | ZOOM FORGO 565D |
Kierownica | ALUMINIUM 660 MM 31,8 |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 75MM/31,8/7° |
Wspornik Siodła | ALUMINIUM 30,9X300MM |
Siodło | KROSS |
Pedały | TWORZYWO |
Manetki | SHIMANO TOURNEY ST-EF41 |
Przerzutka przednia | SHIMANO TOURNEY TY300 |
Przerzutka tylna | SHIMANO ALTUS M310 |
Hamulce | TARCZOWY MECHANICZNY |
Dźwignie hamulca | SHIMANO TOURNEY ST-EF41 |
Kaseta/wolnobieg | SHIMANO TOURNEY MF-TZ500 |
Łańcuch | KMC HV500 |
Mechanizm Korbowy | WHEEL TOP 42T-34T-24T/170MM |
Środek suportu | FP-B902 |
Obręcze | KROSS ALUMINIUM 622X19 |
Piasty | GULI GL-B01 |
Opony | WANDA P1255 27,5X2,1 |
Chwyty | KROSS |
Kolekcja | 2024 |
KROSS Lea 2.0 to rower, który da radę wykonać każde zadanie jakie przed nim postawisz. Doskonale sprawdzi się na miejskich ścieżkach rowerowych, a także na piaszczystych, leśnych trasach. Niezależnie jaką trasę wybierzesz nasz rekreacyjny rower górski pomoże Ci ją pokonać. Sprawdzone rozwiązania technologiczne to tylko dodatek do przygód, które przeżyjesz ze swoim nowym towarzyszem.
KROSS Lea 2.0 to doskonały wybór dla każdego szukającego roweru uniwersalnego. Sprawdzony napęd z 21 przełożeniami zapewnia bezproblemową i tanią eksploatację. Tylna przerzutka z grupy Altus to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń również w trudniejszym terenie.
By hamowanie zawsze było przewidywalne, niezależnie od warunków atmosferycznych czy sytuacji na drodze zamontowane zostały mechaniczne hamulce tarczowe. Zapewniają one dużą wyższą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. A dzięki mechanicznym zaciskom hamulców także bezawaryjność i łatwy serwis nawet w trakcie wycieczki rowerowej.
Rama KROSS Lea 2.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego oraz odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec ze skokiem 100 mm zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni.
* Pola wymagane
lub Anuluj