Rama | Aluminium |
Widelec | ZOOM FORGO 565D 100mm |
Kierownica | ALUMINIUM 660 MM 31,8 |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 75MM/31,8/7° |
Wspornik Siodła | ALUMINIUM 30,9X300MM |
Siodło | KROSS |
Pedały | TWORZYWO |
Manetki | SHIMANO ALTUS M315 |
Przerzutka przednia | SHIMANO ALTUS M315 |
Przerzutka tylna | SHIMANO ACERA M3020 |
Hamulce | TARCZOWY MECHANICZNY |
Dźwignie hamulca | SHIMANO TOURNEY ST-EF41 |
Kaseta/wolnobieg | SHIMANO ACERA HG41 |
Łańcuch | YBN S8 |
Mechanizm Korbowy | WHEEL TOP 36T-22T/170MM |
Środek suportu | FP-B902 |
Obręcze | KROSS ALUMINIUM 622X19 |
Piasty | GULI GL-B43 |
Opony | WANDA P1288 27,5X2,25 |
Chwyty | KROSS |
Kolekcja | 2024 |
Vive la vie – niech żyje życie chciałoby się zakrzyczeć jadąc na KROSS Lea 3.0. To rower, na którym na nowo odkryjesz radość płynącą z podróży w nieznane. Niezależnie od tego, czy będzie to droga przez ciemny las, czy w niezbadane przez ciebie zakątki miasta. To rower posiadający spokojną geometrię, stworzoną do wielogodzinnych wypraw, i jesteśmy pewni, że docenisz każdą chwilę spędzoną za kierownicą tego roweru.
KROSS Lea 3.0 to doskonały wybór dla każdego szukającego roweru uniwersalnego. Sprawdzony napęd z 16 przełożeniami zapewnia bezproblemową i tanią eksploatację. Tylna przerzutka z grupy Acera to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń również w trudniejszym terenie.
By hamowanie zawsze było przewidywalne, niezależnie od warunków atmosferycznych czy sytuacji na drodze zamontowane zostały mechaniczne hamulce tarczowe. Zapewniają one dużą wyższą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. A dzięki mechanicznym zaciskom hamulców także bezawaryjność i łatwy serwis nawet w trakcie wycieczki rowerowej.
Rama KROSS Lea 3.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego oraz odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec ze skokiem 100 mm zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni.
* Pola wymagane
lub Anuluj